28 oktober 2009

Mäniskor har för stor makt, döm själv




Rekommenderar de som är
intresserade att veta mer om drag SM
och min roll där att kolla in


Så nu vidare till mitt resterande liv:
Tråkigt nog så har det varit en hel del konflikter hemma.



Det har häller inte varit något vidare i lägenheten. Som tur är personalen inte öppet aggressiv mot mig. Men stämingen är allt annat än munter. Personalen skriker otrevligheter åt varandra och de boende ignoreras. Kanske ska vi sammanfatta det hela som normalt?

Ja, jag vet faktiskt inte. Jag bara hoppas innerligt att någonting händer. Ingen ska behöva leva flera år i ett sådant boende med en sådan akut brist på empatiskförmåga. Varken personal eller boende.
Visst några av dem har pappper på att de inte är fullt normala men ska det innebära att dessa blir fråntagna all mänsklig rätt?




<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3>



Morfar har tillbringat natten på akuten och jag bland tårar.
Vissa saker blir inte bra hur mycket man än går och hoppas.
Permanent försämring gör ont.
Speciellt då han är den enda som brytt sig på riktigt.

Any way, I love him!

I cry for him to, like he does for me.
I'm sorry for everything, all that dum stuff you now...



1 kommentar:

  1. jag önskar din morfar och dig bättring och ett starkt sinne, det kan man behöva här på jorden. sedan önskar jag empatisk förmåga till de i ditt boende och att du mår bra <3 love you elin och saknar dig, för tillfället är du den enda vännen jag har kvar <3 massa kärlek, din vän matilda <3

    SvaraRadera